Aktualności

Informacja Zarządu SBM Merkury w sprawie zabezpieczenia i utrzymania nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię w okresie obowiązywania przepisów Ustawy o przeciwdziałaniu zakażeniom wywołanym wirusem SARS-COV-2019

Celem zabezpieczenia warunków funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie budynków przypominamy o istnieniu telefonów zgłoszeniowych uwidocznionych na stronie internetowej Spółdzielni oraz w gablotach na poszczególnych klatkach schodowych. Są to fachowcy z zakresu:

- konserwacji hydrauliczno budowlanej,

- konserwacji elektrycznej,

- konserwacji domofonów,

- konserwacji bram garażowych,

- konserwacji wind.

W sytuacjach awaryjnych pomocni będą również pracownicy ochrony oraz administratorzy budynków (dostępni telefonicznie).

Przypominamy, że awarie i problemy z funkcjonowaniem osiedli mogą być również  zgłaszane mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Spółdzielni.

Przedsięwzięcia remontowe są realizowane zgodnie z rozstrzygniętymi wcześniej przetargami. Odwołane są natomiast zaplanowane wcześniej Zebrania Członków – nowe terminy ustalone będą w miarę ustępowania pandemii.

Nieprzerwanie pracują służby biura Spółdzielni, uprasza się jednak o ograniczenie kontaktów bezpośrednich na rzecz komunikacji telefonicznej i mailowej. Numery telefonów oraz adresy mailowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.