Funkcjonowanie SBM Merkury w okresie obowiązywania przepisów Ustawy o przeciwdziałaniu zakażeniom wywołanym wirusem SARS-COV-2019

Celem zabezpieczenia warunków funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie budynków przypominamy o istnieniu telefonów zgłoszeniowych uwidocznionych na stronie internetowej Spółdzielni oraz w gablotach na poszczególnych klatkach schodowych. Są to fachowcy z zakresu:

– konserwacji hydrauliczno budowlanej,

– konserwacji elektrycznej,

– konserwacji domofonów,

– konserwacji bram garażowych,

– konserwacji wind.

W sytuacjach awaryjnych pomocni będą również pracownicy ochrony oraz administratorzy budynków (dostępni telefonicznie).

Przypominamy, że awarie i problemy z funkcjonowaniem osiedli mogą być również  zgłaszane mailem na adres zgloszenia@sbm-merkury.pl lub przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Spółdzielni.

Przedsięwzięcia remontowe są realizowane zgodnie z rozstrzygniętymi wcześniej przetargami. Odwołane są natomiast zaplanowane wcześniej Zebrania Członków – nowe terminy ustalone będą w miarę ustępowania pandemii.

Nieprzerwanie pracują służby biura Spółdzielni, uprasza się jednak o ograniczenie kontaktów bezpośrednich na rzecz komunikacji telefonicznej i mailowej. Numery telefonów oraz adresy mailowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.