Celem zabezpieczenia warunków funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie budynków przypominamy o istnieniu telefonów zgłoszeniowych uwidocznionych na stronie internetowej Spółdzielni oraz w gablotach na poszczególnych klatkach schodowych. Są to fachowcy z zakresu:
– konserwacji hydrauliczno budowlanej,
– konserwacji elektrycznej,
– konserwacji domofonów,
– konserwacji bram garażowych,
– konserwacji wind.
W sytuacjach awaryjnych pomocni będą również pracownicy ochrony oraz administratorzy budynków (dostępni telefonicznie).
Przypominamy, że awarie i problemy z funkcjonowaniem osiedli mogą być również zgłaszane mailem na adres zgloszenia@sbm-merkury.pl lub przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Spółdzielni.
Przedsięwzięcia remontowe są realizowane zgodnie z rozstrzygniętymi wcześniej przetargami. Odwołane są natomiast zaplanowane wcześniej Zebrania Członków – nowe terminy ustalone będą w miarę ustępowania pandemii.
Nieprzerwanie pracują służby biura Spółdzielni, uprasza się jednak o ograniczenie kontaktów bezpośrednich na rzecz komunikacji telefonicznej i mailowej. Numery telefonów oraz adresy mailowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.