Szanowni Państwo.
W związku z planowaną aktualizacją strony internetowej SBM Merkury, zbieramy oferty firm zainteresowanych wykonaniem nowej strony internetowej.
Poniżej wklejam oczekiwania w zakresie zawartości i funkcjonalności.
Zawartość strony internetowej SBM Merkury
Aktualności
Bieżące aktualności. Możliwość filtrowania aktualności wg kategorii.
Spółdzielnia
Organy Spółdzielni (Walne Zgromadzenie, Rada Nadzorcza, Zarząd, Rady Osiedli)
Dokumenty (w tym część dokumentów dostępnych po zalogowaniu).
Lista zarządzanych nieruchomości wraz z podstawowymi parametrami, zdjęciami i lokalizacją
Historia
Eksploatacja
Plany remontów poszczególnych nieruchomości
Przetargi – ogłoszenia o przetargach oraz informacje nt. wyników postępowań przetargowych
Terminarz planowanych przetargów i przeglądów okresowych
Inwestycje
Informacje nt planowanych/realizowanych inwestycji
Kontakt
– Adres, mapa, godziny pracy,
– Dane kontaktowe do poszczególnych działów spółdzielni, podmiotów obsługujących budynki
– e-usługa (zewnętrzny usługodawca)
– Formularz lub odsyłacz do strony do zgłaszania awarii/problemów na nieruchomościach
Dodatkowo odnośnik do bloga tworzonego w subdomenie
Strona powinna być prosta w obsłudze, skalowalna – w miarę potrzeb dodanie kolejnej zakładki/podstrony.
Poza pracownikami upoważnionymi do edycji, część materiałów powinna być dostępna po zalogowaniu dla ok. 1300 użytkowników – członków spółdzielni (uchwały i protokoły organów spółdzielni).
Podmioty zainteresowane wykonaniem strony internetowej prosimy o przesłanie oferty zawierającej szacunkowe koszty wykonania witryny oraz informację nt. czasu potrzebnego na jej realizację w terminie do 27.09.2024 r. na adres biuro@sbm-merkury.pl