Aktualności
Informacja z posiedzeń Rady Nadzorczej SBM „Merkury” w dniach 7.10.2024 r. oraz 14.10.2024 r. (kontynuacja)
Informacja z posiedzeń Rady Nadzorczej SBM „Merkury” w dniach 7.10.2024 r. oraz 14.10.2024 r. (kontynuacja)
- Przedstawiony został plan działań Rady Nadzorczej oraz jej komisji stałych do końca kadencji 2022-2025 wraz z harmonogramem realizacji tych działań.
- Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę w sprawie lokowania posiadanych przez SBM „Merkury” środków pieniężnych w instrumenty finansowe niegwarantujące zwrotu wniesionego kapitału. Uchwała służy ochronie kapitału Spółdzielni.
- Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę w sprawie wyboru Wiceprezesa Zarządu SBM „Merkury” ds. organizacyjno-eksploatacyjnych.
- Zarząd poinformował o otrzymanym pozwie dotyczącego uchwał nr 5/2024, 6/2024
i 7/2024 Walnego Zgromadzenia SBM „Merkury” z dnia 17.06.2024 r. w sprawie odwołania członków Rady Nadzorczej.
- Omówiono przygotowania do Walnego Zgromadzenia SBM „Merkury” w dniu 21.10.2024 r., w tym w kontekście prezentacji Rady Nadzorczej dotyczącej kierunku zmian organizacyjnych w Spółdzielni.
- Pani Magdalena Hermanowska poinformowała, że w dniu 8.10.2024 r. Pan Wojciech Grabowski złożył rezygnację z członkostwa w Radzie Nadzorczej.
Przed posiedzeniem Rady Nadzorczej odbyły się spotkania obu komisji stałych Rady Nadzorczej, podczas których zatwierdzono harmonogramy realizacji ich działań.