aktualności
- All Posts
- Aktualności
KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ z posiedzenia w dniu 25 lipca 2025 r. Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 8/2025 z posiedzenia w dniu 2 czerwca br. Wiceprezes Grzegorz Sawicki omówił harmonogram realizacji planów remontów nieruchomości. Zarząd przedstawił propozycję właścicieli działek budowlanych przy ul. Moczydłowskiej, aby SBM „Merkury” – jako współwłaścicielka – uczestniczyła w kosztach budowy drogi dojazdowej do tych działek. Rada nie przyjęła propozycji. Omówiono przygotowany przez Radę projekt zmian do Regulaminu Zarządu SBM „Merkury”. Rada Nadzorcza podjęła 7 następujących uchwał: uchwała nr 17/2025 w sprawie częściowego planu remontów dla osiedla Dembego 8A; uchwała nr 18/2025 w sprawie częściowego planu remontów finansowanego z centralnego funduszu remontowego w zakresie osiedla przy ul. Dembego 8A; uchwała nr 19/2025 w sprawie zmiany częściowego planu remontów na 2025 rok dla Al. KEN 21; uchwała nr 20/2025 w sprawie zatwierdzenia struktury organizacyjnej SBM „Merkury”; uchwała nr 21/2025 w sprawie zmiany Regulaminu użytkowania lokali i części wspólnych nieruchomości...
Pełna treść dokumentu – PDF
KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ Z POSIEDZENIA W DNIU 2 CZERWCA 2025 R. Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 7/20225 z posiedzenia w dn. 19 maja br. Rada podjęła uchwałę nr 14/2025 o przyjęciu Sprawozdania Rady Nadzorczej za 2024 r. Rada przyjęła uchwałę nr 15/2025 ws. aktualizacji Regulaminu tworzenia i gospodarowania funduszami remontowymi. Uchwałą nr 16/2025 Rada przyjęła aktualizację Regulaminu wynagradzania pracowników SBM „Merkury”. Rada przełożyła przyjęcie aktualizacji Regulaminu ankiet ze względu na konieczność wcześniejszego przetestowania modułu do przeprowadzania ankiet online. Zarząd poinformował Radę o terminie Walnego Zgromadzenia oraz przedstawił porządek obrad. Zarząd przedstawił (w formacie Excel) zaktualizowany plan działalności Spółdzielni do końca roku, z wyszczególnieniem działań odnoszących się do powstałych wspólnot. Zarząd przedstawił informację o aktualnym stanie współpracy z wyodrębnionymi wspólnotami mieszkaniowym, odbytych spotkaniach i zamierzonych działaniach. Rada omówiła prowadzone kontrole i inne prace komisji stałych. Rada z zadowoleniem przyjęła informację Zarządu o wynikach prowadzonych rekrutacji. Zatrudniono: dwoje administratorów (od czerwca i...
Pełna treść dokumentu – PDF
Informacja z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 19.05.2025 r.
Informacja z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 08.04.2025 r.