oferty pracy

  • All Posts
  • Praca
2025-08-22

ASYSTENT / SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 24 Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Merkury” Informacje o pracodawcy: www.sbm-merkury.pl Forma zatrudnienia: ½-1 (do ustalenia), umowa o pracę Termin nadsyłania zgłoszeń: do 5 września 2025 r. Adres aplikacyjny: biuro@sbm-merkury.pl Opis stanowiska: Stanowisko dedykowane osobie wspierającej Zarząd i działy Spółdzielni w zakresie obsługi prawnej, organizacyjnej oraz współpracy z mieszkańcami. Zakres obowiązków: Monitorowanie obiegu dokumentów kierowanych do Zarządu. Monitorowanie terminowości rozpatrywania spraw i przygotowywanie odpowiedzi na pisma i wnioski Członków Spółdzielni i właścicieli lokali w budynkach zarządzanych przez Spółdzielnię oraz członków zarządzanych wspólnot mieszkaniowych. Monitorowanie przestrzegania przepisów prawa w zakresie świadczeń na rzecz właścicieli lokali. Monitorowanie spraw sądowych prowadzonych w imieniu Spółdzielni przez Radców Prawnych, Adwokatów i opracowywanie ich zestawienia. Opracowywanie wezwań do zapłaty w trybie przedsądowym i monitorowania procesu windykacyjnego. Przygotowywanie zaświadczeń i dokumentacji do przekształcenia lokali wprawo własności. Współpraca przy opracowywaniu dokumentacji z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Spółdzielni. Przygotowywanie...

2025-08-22

ASYSTENT / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I ADMINISTRACYJNEJ Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 24 Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Merkury” Informacje o pracodawcy: www.sbm-merkury.pl Forma zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę Termin nadsyłania zgłoszeń: do 5 września 2025 r. Adres aplikacyjny: biuro@sbm-merkury.pl Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za bieżącą obsługę kancelaryjną i administracyjną sekretariatu Spółdzielni oraz wsparcie w codziennej organizacji pracy biura. Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu Spółdzielni Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółdzielni, wpisywanie jej do dziennika podawczego i wprowadzanie do dalszego obiegu, a następnie do poszczególnych komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją. Wysyłka korespondencji. Obsługa interesantów e-mailowa i telefoniczna: udzielanie informacji i ewentualne kierowanie ich do odpowiednich działów Spółdzielni. Dbanie o sprawy administracyjne i gospodarcze biura Spółdzielni. Prowadzenie rejestrów, w tym faktur (Excel, system elektroniczny). Obsługa systemu obiegu dokumentów (Papirus SQL lub podobny). Współpraca z innymi działami. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów prawniczych, ekonomicznych lub...

2025-08-22

WICEPREZES ZARZĄDU DS. EKONOMICZNO-FINANSOWYCH – GŁÓWNY KSIĘGOWY Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 24 Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Merkury” Informacje o pracodawcy: www.sbm-merkury.pl Forma zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę Termin nadsyłania zgłoszeń: do 5 września 2025 r. Adres aplikacyjny: rn@sbm-merkury.pl Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za nadzór nad finansami i rachunkowością Spółdzielni, a także wspierać Zarząd w podejmowaniu strategicznych decyzji finansowych. Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi wymogami prawa (w tym ustawy o rachunkowości). Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów zarządczych i analiz finansowych na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej. Udział w opracowywaniu rocznych planów gospodarczych. Zarządzanie płynnością finansową oraz przygotowanie, raportowanie i proponowanie działań optymalizacyjnych. Koordynacja procesu budżetowania, analiza wykonania budżetu, odchyleń i opracowywanie rekomendacji. Współpraca w procesie pozyskiwania finansowania. Nadzór nad prawidłowością i terminowością rozliczeń podatkowych. Przygotowanie dokumentów na potrzeby banków, ubezpieczycieli i innych instytucji finansowych. Współpraca z innymi działami Spółdzielni i Radą Nadzorczą. Inicjowanie działań racjonalizujących koszty...

2025-08-22

Prezes Zarządu Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 24 Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Merkury” Informacje o pracodawcy: www.sbm-merkury.pl Forma zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę Termin nadsyłania zgłoszeń: do 5 września 2025 r. Adres aplikacyjny: rn@sbm-merkury.pl Opis stanowiska: Rada Nadzorcza Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Merkury” ogłasza rekrutację na stanowisko Prezesa Zarządu. Poszukujemy kandydata o wysokich kompetencjach organizacyjnych, menedżerskich i interpersonalnych, z doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami oraz znajomością zasad funkcjonowania spółdzielczości mieszkaniowej. Ramowy zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całokształt działalności Spółdzielni. Reprezentowanie Spółdzielni na zewnątrz. Pełnienie obowiązków kierownika zakładu pracy – kierowanie pracą biura Spółdzielni. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej eksploatacji zasobów mieszkaniowych, utrzymaniem należytego stanu technicznego i estetycznego budynków, porządkiem w budynkach i ich otoczeniu. Opracowywanie i realizacja rocznych planów gospodarczych i remontowych. Przygotowywanie sprawozdań z działalności Spółdzielni i realizacji planów gospodarczych. Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Ścisła współpraca z Radą Nadzorczą i uczestnictwo w Walnych Zgromadzeniach. Wymagania: Wykształcenie wyższe – preferowane...

archiwum ofert pracy