KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ
Z POSIEDZENIA W DNIU 2 CZERWCA 2025 R.
- Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 7/20225 z posiedzenia w dn. 19 maja br.
- Rada podjęła uchwałę nr 14/2025 o przyjęciu Sprawozdania Rady Nadzorczej za 2024 r.
- Rada przyjęła uchwałę nr 15/2025 ws. aktualizacji Regulaminu tworzenia i gospodarowania funduszami remontowymi.
- Uchwałą nr 16/2025 Rada przyjęła aktualizację Regulaminu wynagradzania pracowników SBM „Merkury”.
- Rada przełożyła przyjęcie aktualizacji Regulaminu ankiet ze względu na konieczność wcześniejszego przetestowania modułu do przeprowadzania ankiet online.
- Zarząd poinformował Radę o terminie Walnego Zgromadzenia oraz przedstawił porządek obrad.
- Zarząd przedstawił (w formacie Excel) zaktualizowany plan działalności Spółdzielni do końca roku, z wyszczególnieniem działań odnoszących się do powstałych wspólnot.
- Zarząd przedstawił informację o aktualnym stanie współpracy z wyodrębnionymi wspólnotami mieszkaniowym, odbytych spotkaniach i zamierzonych działaniach.
- Rada omówiła prowadzone kontrole i inne prace komisji stałych.
- Rada z zadowoleniem przyjęła informację Zarządu o wynikach prowadzonych rekrutacji. Zatrudniono: dwoje administratorów (od czerwca i od lipca), 1 księgową na umowę o pracę, dwoje księgowych na umowę zlecenie, kadrową na zlecenie od czerwca. Do pracy w kancelarii biura został zatrudniony aplikant na 4 godziny tygodniowo. Na etapie końcowym jest zatrudnienie głównej księgowej.
W najbliższym tygodniu ukażą się ogłoszenia ws. pracy dla specjalisty ds. organizacyjno-prawnych na ½ etatu oraz dla asystentki do sekretariatu.
- Ponadto Rada i Zarząd omówiły:
- wdrożenie raportowania schematów podatkowych
- sprawy sądowe i administracyjne
- konieczność założenia księgi skarg i wniosków
- planowany wynajem części biura spółdzielni
- konieczność negocjacji cen za usługi prawnicze
- organizację wywożenia gabarytów
- uaktualnienie zawartości gablot w klatkach schodowych
- bieżące pisma do Rady i Zarządu.