KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ
z posiedzenia w dniu 25 lipca 2025 r.
- Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 8/2025 z posiedzenia w dniu 2 czerwca br.
- Wiceprezes Grzegorz Sawicki omówił harmonogram realizacji planów remontów nieruchomości.
- Zarząd przedstawił propozycję właścicieli działek budowlanych przy ul. Moczydłowskiej, aby SBM „Merkury” – jako współwłaścicielka – uczestniczyła w kosztach budowy drogi dojazdowej do tych działek. Rada nie przyjęła propozycji.
- Omówiono przygotowany przez Radę projekt zmian do Regulaminu Zarządu SBM „Merkury”.
- Rada Nadzorcza podjęła 7 następujących uchwał:
- uchwała nr 17/2025 w sprawie częściowego planu remontów dla osiedla Dembego 8A;
- uchwała nr 18/2025 w sprawie częściowego planu remontów finansowanego z centralnego funduszu remontowego w zakresie osiedla przy ul. Dembego 8A;
- uchwała nr 19/2025 w sprawie zmiany częściowego planu remontów na 2025 rok dla Al. KEN 21;
- uchwała nr 20/2025 w sprawie zatwierdzenia struktury organizacyjnej SBM „Merkury”;
- uchwała nr 21/2025 w sprawie zmiany Regulaminu użytkowania lokali i części wspólnych nieruchomości w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez SBM „Merkury”;
- uchwała nr 22/2025 w sprawie zmiany Regulaminu rozliczania kosztów dostawy ciepła do budynków i dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie – c.o., podgrzanie wody – c.w. oraz dostawę wody – z.w. w budynkach wielorodzinnych;
- uchwała nr 23/2025 w sprawie zmiany Regulaminu zasad rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi (GZM) i ustalania wysokości zaliczek w Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Merkury”.
- Rada wysłuchała informacji prezes Teresy Konowskiej o stanie spraw sądowych.
- Kolejne posiedzenie Rada Nadzorcza zaplanowała na 4 sierpnia br., a spotkanie Prezydium Rady na 28 lipca br.