KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ z posiedzenia w dniu 26 września 2025 r.

KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ

z posiedzenia w dniu 26 września 2025 r.

 

  1. Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 11/2025 z posiedzenia w dniu 29.09.2025 r. oraz nr 12/2025 z posiedzenia w dniu 10.09.2025 r.
  2. Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę nr 30/2025 w sprawie przyjęcia Regulaminu Elektronicznego Biura Obsługi Klientów.
  3. Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę nr 31 w sprawie przyjęcia Regulaminu Internetowego Panelu Członkowskiego.
  4. Rada Nadzorcza przyjęła i omówiła przekazane przez Zarząd informacje w następujących sprawach:
    • przygotowanie do Walnego Zgromadzenia;
    • realizacja planu wykonania korekt finansowo-księgowych dotyczących wspólnot mieszkaniowych;
    • przebieg inwentaryzacji majątku Spółdzielni;
    • stan spraw sądowych i administracyjnych;
    • przekazanie wniosków do KRS;
    • przebieg lustracji;
    • obecny stan zatrudnienia.
  1. W związku z upływającym z końcem października br. okresem czasowego zatrudnienia wiceprezesa ds. eksploatacyjno-technicznych p. Grzegorza Sawickiego w Zarządzie SBM „Merkury” – Rada Nadzorcza podsumowała oraz pozytywnie oceniła wyniki pracy p. Sawickiego.
  2. Członkinie Rady ustaliły przebieg przygotowania materiałów Rady na Walne Zgromadzenie.
  3. Rada zaplanowała kolejne posiedzenie na 10 października 2025 r.