KOMUNIKAT RADY NADZORCZEJ
z posiedzenia w dniu 26 września 2025 r.
- Rada Nadzorcza przyjęła protokół nr 11/2025 z posiedzenia w dniu 29.09.2025 r. oraz nr 12/2025 z posiedzenia w dniu 10.09.2025 r.
- Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę nr 30/2025 w sprawie przyjęcia Regulaminu Elektronicznego Biura Obsługi Klientów.
- Rada Nadzorcza przyjęła uchwałę nr 31 w sprawie przyjęcia Regulaminu Internetowego Panelu Członkowskiego.
- Rada Nadzorcza przyjęła i omówiła przekazane przez Zarząd informacje w następujących sprawach:
-
- przygotowanie do Walnego Zgromadzenia;
- realizacja planu wykonania korekt finansowo-księgowych dotyczących wspólnot mieszkaniowych;
- przebieg inwentaryzacji majątku Spółdzielni;
- stan spraw sądowych i administracyjnych;
- przekazanie wniosków do KRS;
- przebieg lustracji;
- obecny stan zatrudnienia.
- W związku z upływającym z końcem października br. okresem czasowego zatrudnienia wiceprezesa ds. eksploatacyjno-technicznych p. Grzegorza Sawickiego w Zarządzie SBM „Merkury” – Rada Nadzorcza podsumowała oraz pozytywnie oceniła wyniki pracy p. Sawickiego.
- Członkinie Rady ustaliły przebieg przygotowania materiałów Rady na Walne Zgromadzenie.
- Rada zaplanowała kolejne posiedzenie na 10 października 2025 r.
