Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”
ogłasza konkurs na stanowisko
Specjalista ds. technicznych – Administrator budynków
Zakres zadań:
– nadzór nad właściwym stanem technicznym budynków i ich otoczenia,
– nadzór nad drobnymi pracami remontowymi,
– zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firm zewnętrznych oraz innych służb obsługujących budynki,
– prowadzenie dokumentacji, ewidencji i korespondencji dotyczącej lokali mieszkalnych i użytkowych.
Wymagania na stanowisko Specjalista ds. technicznych – Administrator budynków:
– mile widziane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne,
– praktyczna znajomość problematyki zarządzania zasobami mieszkaniowymi,
– obsługa programów Word i Excel,
– komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
Wymagane dokumenty:
CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Do CV prosimy dołączyć oczekiwania finansowe.
W kolejnym etapie rekrutacji będą wymagane dokumenty potwierdzające staż pracy oraz posiadane kwalifikacje.
Aplikację należy przesłać na adres biuro@sbm-merkury.pl lub na adres siedziby Spółdzielni (Al. KEN 24, 02-797 Warszawa).
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.