Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. technicznych – Administrator budynków

Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”

ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalista ds. technicznych – Administrator budynków

Zakres zadań:

–       nadzór nad właściwym stanem technicznym budynków i ich otoczenia,

–       nadzór nad drobnymi pracami remontowymi,

–       zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firm zewnętrznych oraz innych służb obsługujących budynki,

–       prowadzenie dokumentacji, ewidencji i korespondencji dotyczącej lokali mieszkalnych i użytkowych.

 

Wymagania na stanowisko  Specjalista ds. technicznych – Administrator budynków:

–         mile widziane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne,

–         praktyczna znajomość problematyki zarządzania zasobami mieszkaniowymi,

–         obsługa programów Word i Excel,

–         komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.

 

Wymagane dokumenty:

CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Do CV prosimy dołączyć oczekiwania finansowe.

 

W kolejnym etapie rekrutacji będą wymagane dokumenty potwierdzające staż pracy oraz posiadane kwalifikacje.

 

Aplikację należy przesłać na adres biuro@sbm-merkury.pl lub na adres siedziby Spółdzielni (Al. KEN 24, 02-797 Warszawa).

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.