Postanowienie numer 84/AM/TAR/PU//2025 dotyczące inwestycji Radzymińska - plik PDF znajduje się tutaj
Informacja z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 03.03.2025r.
Pełna informacja - plik PDF znajduje się tutaj
Pełna informacja - plik PDF znajduje się tutaj
Postanowienie 79/WLO/PU/2025 - plik PDF znajduje się tutaj
Postanowienie ZNS/76/2025 - plik PDF znajduje się tutaj
Plik z informacją dotyczącą zebrania do pobrania tutaj
Plik z informacją dotyczącą zebrania do pobrania tutaj
Plik z informacją dotyczącą zebrania do pobrania tutaj
Plik z informacją dotyczącą zebrania do pobrania tutaj
Plik z informacją dotyczącą zebrania do pobrania tutaj
Lp. |
Osiedle |
Data |
Godz. |
Miejsce |
Reprezentacja |
1. |
KEN 21 |
04.02.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM "Merkury" |
2. |
Dembego 8 |
05.02.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury" |
3. |
Dembego 8A |
06.02.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury" |
4. |
Polnej Róży 1 |
11.02.2025r. |
17.30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury” |
5. |
Polnej Róży2/4 |
12.02.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury” |
6. |
KEN 20A |
13.02.2025r. |
17.30. |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury” |
7. |
Piotra Skargi 11 |
04.03.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury” |
8. |
Handlowa 34/J. Szczepanika 1 i 1A |
05.03.2025r. |
17:30 |
Biuro Spółdzielni |
Zarząd SBM „Merkury” |
Mieszkańcy poniższych nieruchomości nie dokonali wyboru Rad Osiedli
Zarząd SBM „Merkury”
Informacja z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 17.02.2025r.
Zawiadomienie o postępowaniu administracyjnym - budynek Piotra Skargi 11 - dokument do pobrania
Rada Nadzorcza Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „Merkury”
ogłasza konkurs na stanowisko
Prezesa Zarządu
Ofertę zawierającą wymienione poniżej dokumenty można składać osobiście
w sekretariacie Spółdzielni lub wysłać pocztą lub wysłać email
do dnia 3 marca 2025 r. do g.: 13:00.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą liczy się data otrzymania.
Adres: SBM „Merkury”, Al. KEN 24, 02-797 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z dopiskiem - Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, techniczne, prawnicze).
- Co najmniej 10 - letni staż pracy, w tym preferowane min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- Umiejętność zarządzania zespołem;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Znajomość zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
- Znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych;
- Znajomość zasad nadzoru spółdzielczego;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Dyspozycyjność;
- Nieprowadzenie lub zaprzestanie prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni.
MILE WIDZIANE WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami nieruchomości, doświadczenie i umiejętności w pozyskiwaniu środków zewnętrznych oraz prowadzeniu i rozliczaniu inwestycji;
- Zdolności interpersonalne w zakresie komunikacji z Mieszkańcami, prowadzenie negocjacji;
- Umiejętności analityczne i dobra znajomość obsługi komputera.
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ KANDYDATA W KONKURSIE POWINNA ZAWIERAĆ:
- Życiorys (CV) i list motywacyjny wraz z informacjami adresowymi i kontaktowymi;
- Kopie dokumentów dotyczących wykształcenia i odbytych kursów;
- Oświadczenie o nieprowadzeniu przeciw kandydatowi postępowania przygotowawczego lub sądowego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych;
- Pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2028 r. o ochronie danych osobowych i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. ;
- Oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkami Rady Nadzorczej.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi kandydatami.
Rada Nadzorcza Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „Merkury”
ogłasza Konkurs na stanowisko
Wiceprezesa ds. eksploatacyjno-technicznych
Ofertę zawierającą wymienione poniżej dokumenty można składać osobiście
w sekretariacie Spółdzielni lub wysłać pocztą lub wysłać email
do dnia 3 marca 2025 r. do g.: 13:00.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą liczy się data otrzymania.
Adres: SBM „Merkury”, Al. KEN 24, 02-797 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z dopiskiem - Konkurs na stanowisko wiceprezesa zarządu.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, techniczne);
- Co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym preferowane min 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- Umiejętność zarządzania działem eksploatacyjno-technicznym;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Znajomość prawnych i technicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Tworzenie i realizacja planów remontów;
- Nadzór nad obsługą budynków wraz z infrastrukturą w zakresie utrzymania w stanie sprawności technicznej, określanie potrzeb remontowych;
- Udział w wyborze wykonawców, koordynowanie i nadzór nad robotami remontowymi; budowlanymi, instalacyjnymi i konserwacyjnymi wykonywanymi przez podmioty zewnętrzne;
- Organizowanie i nadzór nad realizacją obowiązkowych przeglądów budynków instalacji i infrastruktury;
- Dyspozycyjność;
- Nieprowadzenie lub zaprzestanie prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni.
MILE WIDZIANE WYMAGANIA DODATKOWE:
- Zdolności interpersonalne w zakresie prowadzenie negocjacji;
- Umiejętność tworzenia i analizowania kosztorysów oraz rozliczeń;
- Umiejętności analityczne i dobra znajomość obsługi komputera;
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami nieruchomości i znajomości prawa budowlanego.
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ KANDYDATA W KONKURSIE POWINNA ZAWIERAĆ:
- Życiorys (CV) i list motywacyjny wraz z informacjami adresowymi i kontaktowymi;
- Kopie dokumentów dotyczących wykształcenia i odbytych kursów;
- Oświadczenie o nieprowadzeniu przeciw kandydatowi postępowania przygotowawczego lub sądowego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych;
- Pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2028 r. o ochronie danych osobowych i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi kandydatami.
Zawiadomienie o postępowaniu administracyjnym budynek KEN 21 - dokument do pobrania
Informacje z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 31.01.2025r.
Informacje o Uchwałach Walnego Zgromadzenie Członków SBM "Merkury"
Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”
ogłasza konkurs na stanowisko
Głównego księgowego
1. Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego
- znajomość zagadnień księgowych związanych z funkcjonowaniem spółdzielni mieszkaniowych
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programu ZSI Papirus, Płatnik, MS Office
- doskonała znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów
- praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu rozliczania podatków
- znajomość zagadnień płacowych i ubezpieczeniowych,
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość, sumienność, zaangażowanie, inicjatywa,
- umiejętność współpracy z zespołami ludzkimi
2. Zakres obowiązków na stanowisku Głównego Księgowego
- prowadzenie księgowości w spółdzielni, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
- nadzór nad dekretowaniem i terminową ewidencją dokumentów księgowych, rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej, sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości, raportów i bilansów,
- opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata,
- bieżące analizowanie wykonania planu,
- dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników spółdzielni,
- prowadzenie całości dokumentacji wraz z rozliczeniem z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
- sporządzanie deklaracji na podatki lokalne (od nieruchomości) i kontrola terminowego regulowania zobowiązań z tytułu podatków lokalnych,
- nadzór nad wystawianiem faktur VAT,
- nadzór nad właściwym obiegiem, utrzymaniem, przechowywaniem oraz archiwizacją dokumentów księgowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, audytorzy i inne),
- przestrzeganie i monitorowanie terminów płatności zobowiązań spółdzielni,
- współpraca z bankami w zakresie kredytowania i rozliczania procesów inwestycyjnych,
- prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu usprawnienie procesów i procedur wewnątrz działu księgowości,
- bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w Spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem,
- opracowanie niezbędnych regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni zgodnie z obowiązującym prawodawstwem,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.
3. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- kserokopię świadectw pracy dokumentujących posiadanie wymaganego okresu zatrudnienia w księgowości,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne oraz o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu i obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów i za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni w terminie do 10 lutego 2025 r. do godz. 18.00
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane również w portalu pracuj.pl
Zarząd SBM „Merkury” niniejszym informuje, że w wyborach uzupełniających do Rady Nadzorczej SBM „Merkury” na kadencję 2022 – 2025, które odbędą się na Walnym Zgromadzeniu w dniu 30.01.2025 r., zostały zgłoszone niżej wymienione kandydatury:
Zarząd SBM „Merkury” stwierdza, że uwarunkowania formalne dotyczących zgłoszeń ww. kandydatów, określone w § 53 ust. 3 Statutu SBM „Merkury”, zostały spełnione.
Zarząd SBM „Merkury”
Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”
ogłasza konkurs na stanowisko
Zakres zadań:
- nadzór nad właściwym stanem technicznym budynków i ich otoczenia,
- nadzór nad drobnymi pracami remontowymi,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firm zewnętrznych oraz innych służb obsługujących budynki,
- prowadzenie dokumentacji, ewidencji i korespondencji dotyczącej lokali mieszkalnych i użytkowych.
Wymagania na stanowisko Specjalista ds. technicznych - Administrator budynków:
- mile widziane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne,
- praktyczna znajomość problematyki zarządzania zasobami mieszkaniowymi,
- obsługa programów Word i Excel,
- komunikatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
Wymagane dokumenty:
CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Do CV prosimy dołączyć oczekiwania finansowe.
W kolejnym etapie rekrutacji będą wymagane dokumenty potwierdzające staż pracy oraz posiadane kwalifikacje.
Aplikację należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres siedziby Spółdzielni (Al. KEN 24, 02-797 Warszawa).
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Materiały na Walne Zgromadzenie Członków SBM "Merkury" w dniu 30.01.2025 r.
Szanowni Państwo.
Od 1 stycznia 2025 r. weszły w życie przepisy dotyczące segregacji odzieży oraz tekstyliów. Prosimy pamiętać, aby nie wrzucać takich rzeczy do pojemników na odpady zmieszane.
należy obecnie dostarczyć do PSZOK.
Na terenie Warszawy działają cztery PSZOK-i:
Więcej informacji:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska - #SegregujeMYtekstylia
Zasady segregacji odpadów w Warszawie - ubrania
Warszawa, dnia 20.12.2024 r.
Szanowni Mieszkańcy nieruchomości zarządzanych przez SBM „Merkury”
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Merkury” zawiadamia, że w związku z obniżeniem stawki podatku dla garaży znajdujących się w budynkach mieszkalnych nie ma konieczności składania formularza IN-1, dodatkowych dokumentów ani pism. Urząd samodzielnie dokona zmian na podstawie posiadanych danych. Nowe stawki podatkowe zostaną naliczone automatycznie i uwzględnione w decyzjach, które będą wydawane od 2 stycznia 2025 roku.
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo na stronie https://warszawa19115.pl/-/zmiana-stawki-podatku-za-garaz-w-budynkach-mieszkalnych
Zgodnie z decyzją Ministra Finansów z dnia 25 lipca 2024 r. maksymalna stawka podatku od nieruchomości dla lokali mieszkalnych i garaży niezajętych na działalność gospodarczą wyniesie 1,19 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej
(w myśl niezmienionych przepisów stawka wynosiłaby 11,48 zł m2). Faktyczne stawki podatku od nieruchomości na dany rok ustalają rady gmin w formie uchwały, ale stawki te nie mogą być wyższe od maksymalnych stawek określonych przez Ministra Finansów.
Zarząd SBM Merkury
Szczegółowy przebieg posiedzenia Rady Nadzorczej zostanie przedstawiony w protokole nr 13.
Szanowni Państwo poniżej załączamy:
Postanowienie nr 88/URN/PU/2024 z dnia 15.07.2024 r. Zarządu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sprawie wydania warunków zabudowy dla terenu sąsiadującego z nieruchomościami Polnej Róży 1 i Polnej Róży 2/4
Postanowienie nr 89/URN/PU/2024 z dnia 15.07.2024 r. Zarządu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sprawie ponownego zawieszenia postępowania w sprawie wydania warunków zabudowy do czasu uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Informacja z posiedzenia Rady Nadzorczej w dniu 18.11.2024 r.
Informujemy, że w wyniku ogłoszonego przez Radę Nadzorczą konkursu na Wiceprezesa Zarządu ds. organizacyjno-eksploatacyjnych na stanowisko to wybrana została Pani Teresa Konowska, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy w zarządach spółdzielni mieszkaniowych. Swoje obowiązki objęła z dniem 1 listopada 2024 r.
Jednocześnie Rada Nadzorcza pragnie podziękować Panu Andrzejowi Rogalskiemu za dotychczasową pracę na tym stanowisku oraz pozostajemy w przekonaniu, że do końca 2024 r. sprawnie i w sposób profesjonalny wprowadzi Panią Teresę Konowską w przypisany jej zakres obowiązków.