Aktualności

Konkurs na stanowisko Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjnej

Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”

ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjnej

Zakres zadań:

  • Obsługa sekretariatu Spółdzielni.
  • Obsługa urządzeń biurowych, w tym obsługa faksu i drukarek wraz z organizowaniem wsparcia technicznego.
  • Obsługa interesantów: udzielanie informacji i ewentualne kierowanie ich do odpowiednich działów Spółdzielni.
  • Przyjmowanie telefonów.
  • Przyjmowanie i wysyłka korespondencji oraz przesyłek kurierskich, wpisywanie korespondencji do dziennika podawczego, przekazywanie jej do przełożonego, a następnie do poszczególnych komórek organizacyjnych za potwierdzeniem zgodnie z dekretacją.
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Sprawdzanie i drukowanie poczty mailowej.
  • Prowadzenie terminarza spotkań.
  • Przygotowywanie i pomoc techniczna przy sporządzaniu pism i innej dokumentacji.
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowych.
  • Współpraca z innymi działami w Spółdzielni.
  • Współpraca przy archiwizacji i niszczeniu dokumentów.
  • Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych.
  • Prowadzenie zestawień i rejestru członków Spółdzielni.
  • Obsługa systemu e–faktur i prowadzenie ich rejestru.
  • Prowadzenie zestawień i rejestru umów.
  • Prowadzenie zestawień i rejestrów stanów liczników w zasobach Spółdzielni oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego.
  • Obsługa prac: Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia.
  • Wprowadzanie zmian na stronie internetowej Spółdzielni.
  • Sporządzanie zestawień i raportów do NBP, GUS.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, postanowień obowiązującego w SBM „MERKURY” Regulaminu Pracy oraz przepisów BHP i PPOŻ na stanowisku pracy oraz w czasie pracy wykonywanej w terenie.

Wymagania na stanowisko Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjne:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Co najmniej 2-letni staż pracy,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Znajomość programu firmy SoftHard Papirus SQL (mile widziana).

Wymagane dokumenty:

CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Do CV prosimy dołączyć oczekiwania finansowe.

 

W kolejnym etapie rekrutacji będą wymagane dokumenty potwierdzające staż pracy oraz posiadane kwalifikacje.

 

Aplikację należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres siedziby Spółdzielni (Al. KEN 24, 02-797 Warszawa).

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

 

 Niniejsze ogłoszenie jest dostępne również w serwisie pracuj.pl