Aktualności
Konkurs na stanowisko Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjnej
Zarząd Spółdzielni Budowlano – Mieszkaniowej „MERKURY”
ogłasza konkurs na stanowisko
Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjnej
Zakres zadań:
- Obsługa sekretariatu Spółdzielni.
- Obsługa urządzeń biurowych, w tym obsługa faksu i drukarek wraz z organizowaniem wsparcia technicznego.
- Obsługa interesantów: udzielanie informacji i ewentualne kierowanie ich do odpowiednich działów Spółdzielni.
- Przyjmowanie telefonów.
- Przyjmowanie i wysyłka korespondencji oraz przesyłek kurierskich, wpisywanie korespondencji do dziennika podawczego, przekazywanie jej do przełożonego, a następnie do poszczególnych komórek organizacyjnych za potwierdzeniem zgodnie z dekretacją.
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Sprawdzanie i drukowanie poczty mailowej.
- Prowadzenie terminarza spotkań.
- Przygotowywanie i pomoc techniczna przy sporządzaniu pism i innej dokumentacji.
- Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowych.
- Współpraca z innymi działami w Spółdzielni.
- Współpraca przy archiwizacji i niszczeniu dokumentów.
- Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych.
- Prowadzenie zestawień i rejestru członków Spółdzielni.
- Obsługa systemu e–faktur i prowadzenie ich rejestru.
- Prowadzenie zestawień i rejestru umów.
- Prowadzenie zestawień i rejestrów stanów liczników w zasobach Spółdzielni oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego.
- Obsługa prac: Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia.
- Wprowadzanie zmian na stronie internetowej Spółdzielni.
- Sporządzanie zestawień i raportów do NBP, GUS.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, postanowień obowiązującego w SBM „MERKURY” Regulaminu Pracy oraz przepisów BHP i PPOŻ na stanowisku pracy oraz w czasie pracy wykonywanej w terenie.
Wymagania na stanowisko Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej i administracyjne:
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej 2-letni staż pracy,
- Dobra organizacja pracy,
- Znajomość programu firmy SoftHard Papirus SQL (mile widziana).
Wymagane dokumenty:
CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji. Do CV prosimy dołączyć oczekiwania finansowe.
W kolejnym etapie rekrutacji będą wymagane dokumenty potwierdzające staż pracy oraz posiadane kwalifikacje.
Aplikację należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres siedziby Spółdzielni (Al. KEN 24, 02-797 Warszawa).
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Niniejsze ogłoszenie jest dostępne również w serwisie pracuj.pl
Cc
skrót :do
Detected language : English